Procedura o wydanie wniosku na budowę , przebudowę zjazdu publicznego z drogi publicznej. (Wniosek Z/P)

Procedura o wydanie wniosku na budowę, przebudowę zjazdu publicznego z drogi publicznej.

WNIOSEK Z/P 

1. Dokumenty od wnioskodawcy:
  • wniosek ( Z/P )
    Wniosek Z/P edytowalny (25kB) plik
    Wniosek Z/P wzór wniosku do druku (89kB) pdf

  • w przypadku, gdy zjazd nie będzie wykorzystywany przez Wnioskodawcę w celach budownictwa mieszkaniowego dokument potwierdzający dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 82,00 zł
  • mapa w skali 1:500 z wrysowaną lokalizacją zjazdu ( 2 szt. ),
  • kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości lub oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem
  • upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem        potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł 
2. Opłaty:
  • oplata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora  wynosi 17,00 zł
  • opłata skarbowa za wydanie decyzji lokalizacyjnej za zjazd publiczny w wysokości 82,00 zł w przypadku, gdy zjazd nie będzie wykorzystywany przez Wnioskodawcę w  celach budownictwa mieszkaniowego
UWAGA :zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
  • bezgotówkowo na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

gotówkowo – w kasie:
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16

kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek  8:00 – 14:00

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat 

4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel 
Podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19 

5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

7.Zgodnie   z   art.   127a   Kodeksu  postępowania   administracyjnego   w  trakcie  biegu terminu do wniesienia odwołania strona  może  zrzec  się  prawa  do   wniesienia   odwołania  wobec   organu  administracji    publicznej,   który   wydał  decyzję. Z   dniem   doręczenia   organowi   administracji  publicznej  oświadczenia o  zrzeczeniu się  prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

8. Podstawa Prawna:
  1. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257),
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1044),
  3. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2017r, poz. 2222 ze zm.),
  4. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki  Morskiej w sprawie  warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 124),
  5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1202).

metryczka


Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 10:34:19)

Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (5 września 2018, 22:43:51)
Zmieniono: aktualizacja treści

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 651