Procedura o wydanie wniosku na budowę , przebudowę zjazdu indywidualnego z drogi publicznej. (Wniosek Z/I)

Procedura o wydanie wniosku na budowę, przebudowę zjazdu indywidualnego z drogi publicznej.

WNIOSEK Z/I 

1. Dokumenty od wnioskodawcy:
  • wniosek ( Z/I )
    Wniosek Z/I wersja edytowalna (23kB) plik
    Wniosek Z/I - wzór druku (102kB) pdf
  • 2 szt. map w skali 1:500 z wrysowaną lokalizacją zjazdu,
  • kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości lub oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem,
  • w przypadku, gdy zjazd nie będzie wykorzystywany przez Wnioskodawcę w celach budownictwa mieszkaniowego dokument potwierdzający dokonanie uiszczenia opłaty    skarbowej w wysokości 82,00 zł,
  • upoważnienie (składają osoby występujące w imieniu Inwestora) wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł 
2. Opłaty:
  • oplata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00 zł,
  • w przypadku, gdy zjazd  nie  będzie  wykorzystywany przez  Wnioskodawcę w   celach budownictwa mieszkaniowego opłata skarbowa w wysokości 82,00 zł.
UWAGA:
zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać:
  • bezgotówkowo na r-k bankowy
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
Getin Noble Bank S.A.
58 1560 0013 2473 5210 8000 0002

  • gotówkowo – w kasie:
Urzędu Miejskiego w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16

kasa czynna:
poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek  8:00 – 14:00

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat 

4. Osobami do udzielenia informacji są:
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber – Wróbel 
Podinspektor  ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19 

5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów.

6. Tryb odwoławczy:
Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi, ul. Piotrkowska 86 za pośrednictwem Zarządu Dróg Miejskich Pabianicach w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

7. Zgodnie z art. 127a  Kodeksu postępowania administracyjnego w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu  administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji  publicznej  oświadczenia o  zrzeczeniu się  prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.

8. Podstawa Prawna:
  1. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257)
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1044)
  3. Ustawa z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2017r, poz. 2222 ze zm.)
  4. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz.u. 2016r., poz. 124)
  5. Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1202)

metryczka


Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 10:30:21)

Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (5 września 2018, 22:58:37)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 854