Procedura o wydanie zezwolenia w celu wyznaczenia zastrzeżonego stanowiska postojowego w strefie płatnego parkowania (wniosek SPP - KOPERTA)

Procedura o wydanie zezwolenia w celu wyznaczenia zastrzeżonego stanowiska postojowego w strefie płatnego parkowania 

Wniosek należy złożyć wraz z kompletem załączników minimum na 14 dni przed planowanym terminem zajęcia pasa drogowego. 

WNIOSEK SPP 

1. Dokumenty od wnioskodawcy:
  • wniosek (S) 
    WNIOSEK SPP - wersja edytowalna (22kB) plik
    WNIOSEK SPP - wersja do druku (89kB) pdf
  • upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wnioskodawcę wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie opłaty skarbowej,
  • mapa z wrysowaną dokładną lokalizacją stanowiska parkingowego ( koperty ),
  • uzgodniony projekt organizacji ruchu lub zabezpieczenia robót z zarządcą drogi i ruchu, 

2. Opłaty: 
  • opłata skarbowa za upoważnienie lub pełnomocnictwo osoby reprezentującej Inwestora wynosi 17,00zł
  • opłata za zastrzeżone stanowisko parkingowe naliczana jest w zależności od zadeklarowanych dni korzystania z wyznaczonego miejsca ( dokładna kwota podana będzie w zezwoleniu) 

UWAGA:
 - zapłaty należnej opłaty skarbowej należy dokonać: 
  •  bezgotówkowo - na r-k bankowy 
 Urzędu Miejskiego w Pabianicach 
 Getin Noble Bank S.A. 
 58 1560 0013 2473 5210 8000 0002
  • gotówkowo - w kasie:  
Urzędu Miejskiego w Pabianicach 
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16   

kasa czynna:
 poniedziałek – czwartek 8:00-15:00
wtorek 8:00- 16:00
piątek 8:00 - 14:00 

- zapłaty należnej za zastrzeżone stanowisko postojowe ( koperta ) należy dokonać:
regularnie za każdy miesiąc przelewem z góry do 20-tego dnia miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc użytkowania / za cały okres użytkowania z góry do 20-tego dnia miesiąca poprzedzającego pierwszy miesiąc użytkowania*: 

  • bezgotówkowo na r-k bankowy:
 Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach
 Getin Noble Bank S.A.
 20 1560 0013 2827 4650 7000 0001 

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach, ul. Warzywna 1 – sekretariat 

4. Osobami do udzielenia informacji są: 
Kierownik Działu Technicznego - P. Elwira Seyrlhuber-Wróbel 
Podinspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Julia Wasiel 
Inspektor ds. wydawania decyzji administracyjnych – P. Marcin Marciniak 
tel. 042-215-97-72 w. 18 lub 19 

5. Termin i sposób załatwienia sprawy, dodatkowe informacje:
 Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie zgody w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów. 
 Termin korzystania z zastrzeżonego stanowiska postojowego wynosi nie mniej niż sześć miesięcy.
 Wszelkie koszty związane z wyznaczeniem stanowiska postojowego (koperty) – znaków pionowych i poziomych wraz z wykonaniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu ponosi Wnioskodawca. 

6. Tryb odwoławczy: 
Nie przysługuje. 

7. Podstawa prawna:
  1. Stanowisko postojowe (koperta), którego dotyczy powyższy wniosek Wnioskodawcy, zostało wyznaczone na podstawie projektu zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem, zgodnie z art. 13b ust. 6 pkt 2 ustawy z 21 marca 1985r. o drogach publicznych ( Dz. U. z 2017r, poz. 2222 ze zm.). 
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 poz. 1044).
  3. Pełnomocnictwo nr 5/2017 z dnia 02.01.2017 wydane przez Prezydenta Miasta Pabianic Pana Grzegorza Mackiewicza w sprawie upoważnienia Pana Stanisława Wołosza Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Pabianicach do wydawania decyzji administracyjnych oraz pełnomocnictwa nr 6/2017 z dnia 02.01.2017r wydanego przez Prezydenta Miasta Pabianic Pana Grzegorza Mackiewicza w sprawie upoważnienia Pana Sławomira Wasilczyka Zastępcy Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. 
  4.  Uchwała nr Nr XVIII/193/11 Rady Miejskiej w Pabianicach z dnia 4 listopada 2011r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zastrzeżone stanowisko postojowe w strefie płatnego parkowania. 

metryczka


Wytworzył: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Kilańczyk (23 lipca 2015, 09:59:27)

Ostatnia zmiana: Rafał Kilańczyk (6 września 2018, 09:01:47)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 702